16 Ocak 2017 Pazartesi

VLOG ÇILGINLIĞI!

Bugünkü yazımda youtuberlardan vlog çekenlerden bahsetmek istiyorum.

Araştırdığım kadarıyla ciddi bir sektör oluşmuş durumda.Bu işten ciddi paralar kazananlarda mevcut. Şimdiki aklım olsaydı memur olmadan önce bu işe girer youtubeda kendini tam gün çalıştığını zanneden bir youtuber olurdum ama malesef  memura yasak mı bilmiyorum ama  kendimi göstermemin doğru olmayacağı düşüncesindeyim .

Bazen sadece evde oturup sadece bu işten para kazananları kıskanmıyor değilim çünkü ben sabahın köründe gideyim iş olsun olmasın 8 saat mesai yapayım millet evinde üstelik eğlenceli bir biçimde para kazansın üstelik Türkiye'deki çoğu kişiden daha fazla yani bu koymuyor değil.

Bunu duyduktan sonra kıskançlığımdan bazı izlediğim kişileri bıraktım bir görüntülenme az olsun diye bir fantaziye girdim.

Şu aralar takip ettiğim tek kişi bilgentolis onu daha samimi ve sıcak buluyorum vlogları sıkmıyor. Tabii ki o da para kazanıyor az veya çok ama bu bana koymuyor hatta günlük yükledikleri izliyorum üstüne bir de izlenme sayısı artsın diye eski videolarını da izliyorum ve bunu  zevk alarak yapıyorum ne yalan söyleyeyim.

Bu iş için okulunu bırakan, part time işte çalışan (çünkü tam gün niye çalışsın yarısı youtubedan geliyor kendini mi yoracak) üniversiteden mezun olduğu halde iş aramayan (niye arasın ki özele girse ne kazanacak bilmem kaç yıl, kpssye mi girecek) bir sürü kişi duydum dolayısıyla olaya bakış açım değişti bakmayın kıskançlığıma iyi yapıyorlar ben yapamıyorum diye onlarda mı yapmasın? 

Becerebilene helal olsun ne diyerek ben de kıskançlığımla kalayım😅

Sevgiyle kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder