15 Ocak 2017 Pazar

Benden Haberler!

Uzun bir aradan sonra ben geldim, bu arada tayin olma, evlilik ve rutin hayatım devam etti. Bu rutin hayata bir de hamilelik eklendi😃

Çok şükür artık hayat düzenim rayına oturdu yani blog dünyasına geri döndüm her şeyi ama her şeyi konuşabileceğim ya da zamanı gelince konuşabileceğimiz bir adres olsun istiyorum.İş hayatı, sosyal medya (bu aralar youtube favorim), filmler, diziler yemek, içmek falan filan)

Tabii ki kurum adı ya da iş hayatımla ilgili bir şey paylaşmayı düşünmüyorum ama yeri geldikçe merak edilen konuları özele girmeden cevaplayabilirim diye düşünüyorum.(tayin olmak, kpssye hazırlanmak, evlilik v.b.)

Yeni sardığım dizi This Is Us ile şimdilik bir mola veriyorum. Bu rutin hayattan neler çıkacak bakalım.

Hepinize sevgiler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder