16 Ocak 2017 Pazartesi

En Sevdiğim 5 Yabancı Dizi

En çok izlediğim 5 yabancı dizi kategorisi yapmasam olmazdı.

Daha sonra da yeni dadandığım diziden bahsedeceğim.

1-GAME OF THRONES


1 numaraya koymasam olmazdı ve vicdanen borçlu hissederdim.Bayılarak izlediğim süper ötesi kurgusu olan fantastik bir baş yapıt bence.Ne zaman başlayacak diye google araması yapmak ben de rutin oldu.


En sevilen karakter çoğu kişi gibi Jon Snow.Ah ah ne zaman başlayacak? Bu arada bence +18 olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.

2-BREAKİNG BAD

Dizinin başlarında ne yalan söyleyeyim biraz sıkılmıştım.Sanki konuya girmiyormuş böyle uzuyormuş gibi gelmişti ama çok geçmeden, 1. sezonun 3. bölümden sonrasını hatırlamıyorum zaten çok kısa bir süre sonra diziyi bitirdim. Orijinal konu, süper oyunculuk ve sonuç süper süper ötesi bir dizi!


3-SHAMELESS

+18 bir dizi daha.Fakat dizinin +18'liğinden çok konunun işleyişi sizi daha çok kendine çekiyor zaten imdb puanından da belli değil mi?Sezon finali yaptı devamı gelecek.


4-SİX FEET UNDER

Bir tavsiye üzerine başladığım ve bir çırpıda biten bir dizi daha.Diziyi çoğu sitede zaten klasikler arasında görebilirsiniz.



5-SEX AND THE CİTY

En sevdiğimi sona sakladım.Evet kabule diyorum imdb puanı düşük kadınlara göre falan filan diyebilirsiniz ama yok arkadaş ba-yı-lı-yo-rum!Filmlerini,6 sezon süren dizisini defalarca ama defalarca izlemişimdir ve bıkmayada hiç niyetim yok.+18 olduğunu yine hatırlatmam lazım.


Hayatımda yer etmiş diziler böyle.Liste böyle olunca yeni dizi bulmak bir hayli zor oluyor.Bu aralar konusu ilginç gelen imdb puanı iyi bir diziye başladım şimdilik fena gitmiyor eğer sapıtmazsa.

Dizinin adı This is us!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder